Saturday, July 25, 2009

alhamdulillah...TERKONVO...

alhamdulillah, terkonvo jugak akhirnya sikokoyanghampeh ni......punyalah lama menanti dan menunggu dengan tidak sabarnya disamping menghitung hari bukan seperti kriss dayanti ek membilang waktu yang berlalu bagaikan terlalu lambat macam siput akhirnya pejam celik makan tidur pergi kelas bercampur menyusahkan keluarga dengan memintak pitih apabila penghujung sem menjelma akhirnya sikoko terkonvo jugak dengan jayanya setelah menghabiskan waktu selama 4 tahun da...............tua!
walaupun cuma dr hanid je antara pensyarah yang tahu kewujudan blok ni biarlah sikoko tetap nak ucapkan ribuan terima kasih untuk semua guru-guru sekolah rendah sikoko tak tadika ok menengah dan UMT yang mungkin dah jemu mengajar sikoko tapi tetap jugak terpaksa mengajar anak murid yang tak berapa pandai ni alhamdulillah....

akhirnya sikoko berjaya menjadi orang bukan orang utan ek....!sejuk perut ibu sikoko mengandung. hehehehe....PERASAN!


disaat menjulang kemerdekaan!

ni la keluarga kecik sikoko yang banyak membantu menghulurkan pitih disaat2 sikoko terdesak dan buat2 terdesak. sokongan mereka membuatkan sikoko terharu dan mengharukan diri bila melihat mak sikoko menangis ketika dalam dewan adussssssssss....


4 comments:

  1. tahniah ah wei...peace la jugak nih~tiru gambor mu~

    ReplyDelete
  2. time kacih....konvo jugak aku,kan?hahhahahahha....

    ReplyDelete
  3. tahniah..tahniah..tahniahhh

    ReplyDelete