Thursday, October 29, 2009

UNTUK DIA SORANG JEH!

ni kawan sikoko masa sekolah menengah. agak baik ngan dia tapi terpisah masa form 4 sebab dia lebih cerdik dari sikoko.hahahha....namanya siti. bukan siti nurhaliza maupun siti sarah tp siti habsah nur tp suaminya sikoko tak tau nama.
sebenarnya gambar ni dah lama. mjlis pada hari raya sama hari ngan entri sebelum nih. tp sebab sibuk yang dibuat2, hari nih baru bleh update belog yang dah lama berhabuk nih. achummmm!gambarnya pun sikit aje sebab sikoko bukan photographernya, cuma masa pegi kenduri tuh kebetulan pengantin lelaki sampai. jadi sikoko buat2 sibuk dan menyibuk!






















siti, org x edit gambo nih. cuma gatal tamboh tag tu je.kalu nak ambik gambar nih, ambik je lah. tp xcomel sgt sbb kecik size dia doh. kalu nok hok ori, jemput ah mari ambik umah.hahhahahaha...

2 comments:

  1. cantik la pic..huhu..
    ajarkan shoot 4 wedding leh?

    ReplyDelete
  2. uks.....xde hal.....sy pn kanak2 bru blajo...

    ReplyDelete